Tantra 21st February 2019 Written Episode Update: Niyati Get To Know About Akshat Negative Behaviour

0
82

Tantra 21st February 2019 Written Episode, Written Update on TellyUpdates.com

Akshat confront Daksh and take his knife out.. Daksh open light and play Mantra. Akshat see God and Goddess pictures and hear Mantras, he get frustrated and goes out. Akshat say I shall not leave that doctor but first I need to kill Niyati..
Akshat come back and is rude. Niyati say that we should leave, but akshat get angry and say no and goes. Niyati find it weired.

Maa call Niyati and Niyati tell about short circuit, and say they shall come back tomorrow.. Ma and dadi pray for well being and good in everyone life..

Niyati goes to sleep when Akshat take knife out.. Niyati get up from bad dream and doesn’t find Akshat. She call him and come out. Niyati think about Daksh words and come out of house.. Someone is enjoying raw animal, that turns out to be akshat.

Niyati see him and get terrified, she runs inside and lock door. She get all flashbacks since marriage day till now and cry out.. Akshat feel someone presence and walk towards it.. Niyati recall all moments and think about Daksh visiting card. She goes to find it..

Akshat walk inside home.. Niyati look for visiting card and find under sofa. Akshat come near sofa..

Precap: Akshat and Kanchan talk via telepathy, where Akshat say she is smart but I shall do your work soon kanchan ji.. Niyati is listening to him via hiding some where.

বাংলা

অক্ষত মুখোমুখি হন এবং তার ছুরি বের করে দেন। দক্ষিণ খোলা বাতি এবং মন্ত্র খেলা। অক্ষত ঈশ্বর এবং দেবী ছবি দেখতে এবং মন্ত্র শুনতে, তিনি হতাশ পেতে এবং বাইরে চলে যায়। অক্ষত বললো, আমি সেই ডাক্তারকে ত্যাগ করবো না কিন্তু প্রথমে আমাকে নিয়াটি হত্যা করতে হবে।
অক্ষত ফিরে আসা এবং অভদ্র। নিয়াটি বললো, আমাদের ছেড়ে যেতে হবে, কিন্তু অক্ষত রাগ করে বলবে না। নিয়াটি নিমজ্জিত লাগলো।

Read Also:  Kulfi Kumar Bajewala 22nd April 2019 Written Episode Update: Miya Targets Sikander, Kulfi

মা কলিয়া নিয়াতি এবং নিয়াটি শর্ট সার্কিট সম্পর্কে বলছেন, এবং বলবেন তারা আগামীকাল ফিরে আসবে .. মা ও দাদি ভালোবাসার জন্য এবং প্রত্যেকের জীবনে ভাল জন্য প্রার্থনা করে ..

অক্ষয় যখন ছুরি বের করে নিয়া নিয়াটি ঘুমাতে যায় .. নিয়াটি খারাপ স্বপ্ন থেকে উঠে আসে এবং অক্ষত পায় না। সে তাকে ফোন করে বেরিয়ে আসলো। নিয়াটি দশ শব্দের কথা চিন্তা করে ঘর থেকে বেরিয়ে আসে .. কেউ কাঁচা প্রাণী উপভোগ করছে, যা অক্ষত হতে পারে।

নিয়াটি তাকে দেখে এবং ভয় পায়, ভিতরে ঢুকে দরজা বন্ধ করে দেয়। বিয়ের পর থেকে তিনি সব ফ্ল্যাশব্যাক পেয়েছেন এবং কান্নাকাটি করছেন .. অক্ষত কারো উপস্থিতি অনুভব করেন এবং এর দিকে হাঁটছেন .. নিয়াটি সব মুহূর্তকে স্মরণ করে এবং দক্ষিণ ভিজিট কার্ডের কথা ভাবছেন। সে এটা খুঁজে পায় ..

অক্ষত ঘরের ভিতর দিয়ে হেঁটে যাচ্ছে .. নিয়াটি ভিজিট কার্ডের দিকে তাকিয়ে সোফা দিয়ে খুজছেন। অক্ষত সোফা কাছাকাছি আসা ..

Pre Cap: অক্ষত ও কাঞ্চন টেলিপ্যাথির মাধ্যমে কথা বলছেন, যেখানে অক্ষত বলছেন যে তিনি স্মার্ট, তবে শীঘ্রই আপনার কাজ করবো কঞ্চন জি .. নিয়াটি কিছুটা লুকিয়ে তাকে শুনছে।

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here