Phagun Bou 15th April 2019 Written Episode Update: Brishti Is Arrested

0
127

Phagun Bou 15th April 2019 Written Episode, Written Update on TellyUpdates.News

ফাগুন বউ সিরিয়ালের আজকের পর্বে দেখা যায় অনুরূপ ও বৃষ্টি লেখাকে ধরতে হোটেলে পুলিশ আসে। বৃষ্টিলেখা কে গ্রেফতার করতে গেলে অনুরূপ বলে আপনারা ভুল করছেন। উনি আমার স্ত্রী। আর একই রকম দেখতে অনেক মানুষই হয় । পুলিশ অনুরূপ কে বলে আপনি যদি ওকে বাঁচানোর চেষ্টা করেন তাহলে আপনাকেও গ্রেপ্তার করবো। বৃষ্টিলেখা বলে হ্যা আমি সন্ত্রাসী। অনুরূপ এর সঙ্গে বিয়ের আগের দিন পর্যন্ত তার সঙ্গে আমার কোন সম্পর্ক ছিল না । ও শুধুমাত্র আমাকে আটকাতে চাইছে কারণ আমি প্রেগন্যান্ট । অনুরূপ বলে আমি আজ একজনের স্বামী, একজনের বাবা হতে যাচ্ছি। আমার আড়াল করাটা কি সত্যিই অন্যায় ? আজ ওর জায়গায় আপনার মেয়ে থাকলে আপনি কি করতেন ? পুলিশ বলে সব কথা বুঝেও আমরা নিরুপায়। আমাদের ওকে গ্রেপ্তার করতেই হবে। অনুরূপ কাঁদতে থাকলে বৃষ্টি লেখা বলে তুমি কেঁদো না অনুরূপ । আমি চাইনা তুমি দুর্বল হয়ে যাও । আমি শক্তি দিয়ে লড়াই করব। আর তুমি গান ছেড়ো না । এই গান তোমাকে আর আমাকে এক সঙ্গে নিয়ে আসবে ।

এদিকে মালবিকা রোদ্দুর এবং মহুলকে ব্রেকফাস্ট করতে দেয় । মহুল রদ্দুর কে বলে বৃষ্টি লেখার কোনো ব্যাপারে সে যেন জড়িয়ে না পড়ে। কারণ সে একজন সন্ত্রাসবাদি। আর অনুরূপ ওর স্বামী তাই যা করার ওই করুক। মালবিকা বলে বৃষ্টিলেখা সন্ত্রাসী সেটা আমি বুঝতে পারছি, কিন্তু ওর বিরুদ্ধে অভিযোগ এখনো প্রমাণ হয়নি । আর ও কোন পরিস্থিতিতে এইটা করেছে সেটা আমাদের দেখার প্রয়োজন । আর সেই সময় ময়ূরাক্ষী রোদ্দুরের জন্য ব্রেকফাস্ট বানিয়ে নিয়ে এসে দেখে রোদ্দুর মালবিকার বানানো খাবার খাচ্ছে । যা দেখে ময়ূরাক্ষী মালবিকা কে ভুল বুঝে ।

Precap : ফাগুন বউ সিরিয়ালের আগামী পর্বে দেখতে পাবো, মহুল রদ্দুর কে বলবে দুজনের খাবার অল্প করে খেতে। কিন্তু সেই মুহূর্তে ময়ূরাক্ষী বলে মহুল তুই কি রোদ্দুর কি আমাকে দয়া করতে বলছিস?

In the most recent scene of Phagun Bou, police lands looking for Brishtilekha. Anurup and Brishtilekha get crushed as their expectations have arrived at an end. Anurup remains quiet and attempts to deal with the circumstance. He presents himself as an artist and Brishtilekha as his better half.

Read Also:  Kasautii Zindagii Kay 22nd April 2019 Written Episode Update: Komolika Suspects Anurag

The officer goes up against Brishtilekha and uncovers that her genuine name is Subdi. He additionally includes that Subdi is a psychological militant. Anurup recommends that he dated Brishtilekha for quite a while before getting hitched. Amazingly, Brishtilekha surrenders herself and admits every one of her wrongdoings. Anurup argues her not to make such an exceptional stride. In any case, Brishtilekha is by all accounts decided as she doesn’t need Anurup’s life to get tangled in this basic issue.

The cop doesn’t trust Anurup’s words. He asks Brishtilekha to run with them. In a urgent endeavor, Anurup uncovers that Brishtilekha is pregnant.

The cop asks Anurup, why he fled. Anurup says he needed to spare his significant other and prospective conceived youngster. Be that as it may, Brishtilekha uncovers reality how she tricked Anurup and his family to get a protected safe house. She wedded him just to spare herself from police.

Anurup endeavors to spare Brishtilekha and includes that she was snatched in adolescence and was compelled to prepare as a psychological militant. In any case, the police auditor demonstrates no kindness and captures her. Prior to leaving, Brishtilekha asks Anurup to focus on music and guarantees to rebound.

At home, Malabika cooks uncommon dish for Roddur. Sonali comes and reproves Roddur for his unreliable conduct on a few days ago. She tells that nobody acknowledged they are living with a fear monger (Brishtilekha) under a similar rooftop. Mohul too bolsters the thought. Be that as it may, Roddur protects Brishtilekha and says none needs to be a psychological oppressor. She may be compelled to pick the way.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here