Krishnakoli 14th April 2019 Written Episode Update: Radha Record Shyama’s Song

0
109

Krishnakoli 14th April 2019 Written Episode, Written Update on TellyUpdates.News

কৃষ্ণকলি সিরিয়াল আজকের পর্বে দেখা যায়, রুক্মিণী শ্যামাকে বলে পাড়ার সামনের বস্তিতে একটা বাচ্চা খুব অসুস্থ, শ্রী কৃষ্ণ নাম শুনতে চাই। শ্যামা তুই যদি একটু গান শুনিয়ে আসিস খুব ভালো হয় । শ্যামা বলে আমার কাছে কৃষ্ণ নাম শুনে যদি ছেলেটা ভালো হয় তাহলে আমি নিশ্চয়ই যাবো । কিন্তু তার আগে আমাকে ছোট কর্তার অনুমতি নিতে হবে । আর আমার মনে হয় ছোট কর্তা তাতে বাধা দিবেনা । শ্যামা নিখিল এর কাছে গিয়ে সব কথা খুলে বললে নিখিল বলে এটা ওদের কোন চক্রান্ত হতে পারে । আর ওরা আপনার গানের ভিডিও করে রাখতে পারে । যদি আপনি গান করেন তাহলে সেটা প্রমান করতে পারবে । আর তাই আপনি গান করতে যান , তবে আমি আপনার সাথে যাবো । এদিকে রুক্মিণী রাধা কে শ্যামার গানের ভিডিও করতে বলে।

আর বলে এই ভিডিওটি আমি নিখিলের মাকে দেখিয়ে ওর সংসার তচনচ করে দেব । নিখিল ও শ্যামা স্থানীয় ক্লাবে রবীন্দ্রজয়ন্তীর মিটিং এর নাম করে বাড়ি থেকে বেরিয়ে বস্তিতে যায় , বাচ্চাটিকে গান শোনাতে । কিন্তু শ্যামা যখনই গান গাইতে যাবে তখনই নিখিল দেখে বাধা দেয় রেকর্ড করছে বলে। নিখিল সঙ্গে সঙ্গে শ্যামাকে ইশারা করে গান বন্ধ করে দিতে বলে। নিখিল রাধাকে গিয়ে বলে এত বড় একটা সুযোগ হাতছাড়া হয়ে গেল। এর উত্তর আমি তোর মা কেই দেব ।

বাড়ি ফিরে নিখিল রুক্মিণী কে বলে আমি জানতাম তুমি শ্যামাকে নিয়ে কোন নোংরা প্ল্যান করছো , তাইতো আমি শ্যামার সাথে গিয়েছিলাম । আর আমি যদি চাই তোমার এই অসভ্য তার জন্য এই বাড়ি থেকে বার করে দিতে পারি, কিন্তু আমি এখনই তা করবো না । আমি শ্যামার জীবনের ঢাল হয়ে থাকবো , তুমি শত চেষ্টা করলেও ওর কোন ক্ষতি করতে পারবে না।

No Precap

English

In the most recent scene of Krishnakoli, Rukmini begins grilling Shyama however Basanta acts the hero and asks Rukmini to focus on her little girl’s marriage. Later he converses with Shyama about her chronicle. Nikhil is content with Shyama’s execution and requests that her proceed with her examinations as well.

Read Also:  Kasautii Zindagii Kay 22nd April 2019 Written Episode Update: Komolika Suspects Anurag

Afterward, Rukmini insults Shyama and reminds her about the obligation. At the point when Rukmini investigates about her singing profession, Shyama answers that the previous will never have the capacity to demonstrate that she can sing by any means. It makes Rukmini irate and she decides to demonstrate that Shyama can sing.

At the point when the promotion of Shyama’s show is played on the radio, Rukmini gets suspicious tuning in to the voice which is well-known to Shyama’s voice.
Rukmini hatches an arrangement and asks Shyama to meet a sickly child, who needs to tune in to Keertan. Shyama illuminates Nikhil yet he asks her not to go. Shyama demands to go as the child is unwell and needs to hear her out tune. Nikhil says he will go with her. Shyama reveals to Rukmini that she will meet the poor child. The last professes to be passionate and expresses gratitude toward her.

Shyama goes to meet the weak child Poltu, whom Rukmini had fitted. The child requests that her sing a melody following Rukmini’s arrangement. As Shyama means to sing a tune, Nikhil sees Radha and tells the child that Shyama can’t sing. Nikhil gives a radio set and some sustenance to the poor child. Nikhil grabs Radha and tells that he had a swoon thought that Rukmini was plotting something against Shyama.

In the wake of returning home, Nikhil lashes out at Rukmini for her malevolent plans.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here