Ke Apon Ke Por 15th April 2019 Written Episode Update: Tandra Plans an Escape

0
308

Ke Apon Ke Por 15th April 2019 Written Episode, Written Update on TellyUpdates.News

কে আপন কে পর সিরিয়ালের আজকের পর্বে দেখা যায়, সোহেলী তান্নার বিয়ে নিয়ে পালক কে অনেক কথা বলে । আর তাদের কথা গুলো জবা দরজার বাইরে থেকে শুনে নেয়। তান্না এবং রিংকি একে অপরের সঙ্গে কথা বলতে বলতে স্যান্ডউইচ নিয়ে ছাদে চলে যায় । এদিকে তন্দ্রার জ্ঞান ফিরে আসে। নার্স কে এক জোড়া সোনার বালা দিয়ে দেয় । তারপর তন্দ্রা সে নার্সকে বলে হাসপাতালের পেছনের দরজা দিয়ে তাকে বের করে দিতে। এবং মনে মনে বলে এবার জবা আমি তোকে ছাড়বোনা। এদিকে জবা শুয়ে শুয়ে একটি বাজে স্বপ্ন দেখে কোয়েলকে নিয়ে। এবং তার ঘুম ভেঙ্গে যায়। সে দেখে যে কোয়েল মারা গিয়েছে । তখন রাত্রি বেলায় জবা নিচে নেমে আসে। এবং পরম ও আসে । তখন জবা বলে তার মন খুব কু গাইছে । আর কোয়েলকে নিয়ে খুব চিন্তা হচ্ছে । তখন পরম তাকে সান্ত্বনা দেয়। তারপরই বাড়িতে একটি ফোন আসে। এবং তন্দ্রার পালিয়ে যাওয়ার খবর টা দেয়। জবা এবং পরম এই খবরটি শুনে চিন্তায় পড়ে যায় এবং দুশ্চিন্তা করতে থাকে । পরদিন সকালে সবাইকে তন্দ্রার কথা বললে সবাই অবাক হয়ে যায়, এবং চিন্তায় পড়ে যায়।

Precap : কে আপন কে পর এর আগামী পর্বে দেখব জবা যখন ডক্টার বাড়ি যায় কোয়েল এর ব্লাড রিপোর্ট এর কথা জানতে , তখন ডাক্তার জানাই কোয়েলের বোনমেরু ডিজিজ হয়েছে।

In the most recent scene of Ke Pon Ke Por, Rinki and Tanna are seen visiting. Palak and Saheli are additionally present there. Saheli acclaims Tanna, who has as of late found a decent line of work. In the long run, they talk about Tanna and his marriage. Palak proposes that she needs a decent counterpart for her child. Saheli says that the youthful age generally doesn’t put stock in organized marriage. She additionally recommends, Tanna may be infatuated with another young lady and Palak shouldn’t compel him to wed another person.

Read Also:  Yeh Hai Mohabbatein 22nd April 2019 Written Episode Update: What Is Ishita Up to?

Saheli endeavors to imply something, which Palak neglects to translate. Joba, who is going by the room, catches and thinks what Saheli is doing

In the emergency clinic, Tandra leaves trance like state. She faintly reviews the episode and believes that Joba shot her. She chooses to render retribution. All of a sudden a medical caretaker comes and requests that her lay on the bed. Tandra gives her gold bangles to the attendant and requests that her assistance her escape the medical clinic.

Joba awakens to a bad dream and stresses over Koel. She supposes whether it is an awful sign. She goes to the eating region and Param comes there as well. She shares about the bad dream and tells that she feels something awful will occur. While he comforts her they get a telephone call and discovers that Tandra is absent from the clinic. The couple gets restless about what may happen to the family.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here